Frukost och magont!
2011-10-30 / 11:53:54 / Allmänt

Skrev inget igår eftersom jag inte mådde så bra då. Hade himla ont i magen och mådde lite illa. Låg mest i sängen hela dagen innan jag började jobba vid 18.
Har precis kommit in och slutade jobba nu vid 11. Gick ut på en promenad med tjejen och eftersom jag inte fick i mig någon mat igår förutom ett litet, litet äpple, en avokado och några räkor tänkte jag äta en frukost ute på stan idag. Var väl ingen höjdare och såklart fick jag ont i magen igen efteråt! Ska nog skippa kolhydrater totalt ett tag. Tror att det är de som spökar. Eftersom mamman här inte gillar fisk och helst undviker kött lagar hon många pastarätter. Dock äter jag inte de varje gång, men mer kolhydrater här än hemma i Sverige tycker jag att det blivit.
Skrev inget igår eftersom jag inte mådde så bra då. Hade himla ont i magen och mådde lite illa. Låg mest i sängen hela dagen innan jag började jobba vid 18.

Har precis kommit in och slutade jobba nu vid 11. Gick ut på en promenad med tjejen och eftersom jag inte fick i mig någon mat igår förutom ett litet, litet äpple, en avokado och några räkor tänkte jag äta en frukost ute på stan idag. Var väl ingen höjdare och såklart fick jag ont i magen igen efteråt! Ska nog skippa kolhydrater totalt ett tag. Tror att det är de som spökar. Eftersom mamman här inte gillar fisk och helst undviker kött lagar hon många pastarätter. Dock äter jag inte de varje gång, men mer kolhydrater här än hemma i Sverige tycker jag att det blivit.


1 Kommentarer
Linda:

Kokt mat ska det vara om du har lite magkatarr:)



SKRIVET DEN: 2011-10-30 KL: 13:58:04



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin