En sådan dag
2011-10-13 / 19:50:51 / Allmänt

Japp, idag är en sådan dag. En dag då man uträttar massa ärenden och får saker gjorda. Jag har bland annat varit på banken, slängt sopor, slängt en vattenkokare (panik - den gick söner. Jag måste ju ha tevatten!), köpt en ny vattenkokare, försökt laga min dator, och och köpt skivor och ett usb minne till min dator, kört bil i Berlin då jag lämnade av familjen på flygplatsen, köpt tråkiga saker som bomull, fört över viktiga saker som bilder till mitt nya usb minne så de finns sparade, lagat mat m.m.

Nu sitter jag med BBC på i bakgrunden ( typ den enda engelskspråkiga kanalen jag har) och försöker fortfarande fixa min dator. Jag har bestämt att jag ska kunna laga den, synd bara att jag spenderar all min lediga tid till det! Det är ju nu jag ska passa på att göra Berlin osäkert!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin