ÄR STOLT SOM TOUPPEN!
2011-10-14 / 15:59:50 / Allmänt

Vilken film kommer det ifrån btw?

I alla fall, jag har äntligen lagat min dator!!! Är så sjukt stolt över mig själv nu! Har suttit sedan i tisdags varje ledig timme och försökt fixa den. Och jag skojar inte, jag har suttit bänkad här! Har skruvat isär den, plockat ut delar, bytt plats på vissa delar, laddat ner massa olika program, bränt skivor, kört flera olika tester...

Är 99% säker på att ett av mina minnen pajade. För när jag tog ut den ena funkar allt perfekt igen, dock lite segare såklart eftersom det nu finns mindre av det.

Men har ni några datorproblem så är det ju bara att kontakta mig, datorproffset ;) Haha!

Nej, behöver nog gå ut nu och ta lite luft. Ska nog gå och handla lite grönsaker och jordnötssmör. Funderar på att göra någon asiatisk wok! Hade ju tänkt cykla iväg till Kreuzberg idag, men som sagt har jag varit lite upptagen. Kanske imorgon?


Jag absolut älskar min kära dator och vill inte ha någon ny! Känner mig lite som Carrie i det avsnittet då hennes går sönder och hon blir sur när Aiden köper en ny till henne. Såklart man inte kan ersätta sin kära älskling med en ny dator! (Det är från serien Sex and the City mamma, eftersom du blev till ett frågetecken nu kan jag tänka mig. :P )


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin