Zoo och marknad
2011-11-24 / 20:22:43 / Allmänt

Hej på er alla!

Ligger här i sängen nu och bara tar det lugnt. Har varit ute och gått från 09.30-18.00, så har kommit långt över gränsen på 10 000 steg (som en vuxen bör gå varje dag). Är så trött i benen nu och när jag stod i kön för att betala några julklappar jag köpte idag somnade jag i princip stående.

Men det har varit en rolig dag. Jobbade ju från 9-13 och då tog jag med mig lilltjejen till Berlin Zoo. Det var jättemysigt och hon var på bra humör hela tiden. Tur med vädret hade vi också. Måste varit över 15 grader, för vi fick börja klä av oss vantar och mössor efter ett tag. Efter att jag lämnat av henne hemma när jag slutade jobba gick jag ut igen. Näsan pekade mot Charlottenburg slott och deras julmarknad. Gick sedan till shoppinggatan här vid oss och inhandlade några presenter. Håller nu på att ladda batterierna i mina kameror så att jag kan föra in alla bilder på datorn. Så i nästa inlägg kommer dem!

Hittade ett par nya hörlurar idag i alla fall. Tyvärr är ljudet bättre på dem som jag redan har. Men är väl alltid bra att ha i reserv. Jag råkar ju jämt slita sönder dem så...

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin