Thomas-Eck!
2011-11-11 / 23:48:07 / Allmänt

Jag hittade några julklappar idag faktiskt. Så lite kan man bocka av från den listan, skönt! Hittade även en tröja till mig själv, dock inget märkvärdigt, men alltid något.

Och självklart eftersom jag skippade skolan idag, så stöter jag på min lärare där mitt på gatan. Dock har jag henne bara på måndagar och tisdagar, så gjorde inte så mycket.


En lite längre t-shirt från Local Celebrity.

En sen lunch/tidig middag åt jag på en kneipe (pub) som heter Thomas-eck och ligger på Pestalozzistr. 25. Det var ganska mycket folk där och flera bord var reserverade, så kan tänka mig att den är ganska populär. Det var rätt billigt(flesta rätterna under 50 kronor) och när man kollade runt på folks tallrikar såg maten väldigt bra ut. Ganska mycket kött och schnitzelrätter. Hit kommer jag i alla fall att gå fler gånger.

Själv köpte jag en gulaschsoppa. Den var faktiskt riktigt god och dem snålade då inte med köttet och grönsakerna vilket är ett plus! 3.8 euro gick denna på, som hittat!


1 Kommentarer
Linda:

Cool tröja,. i like! Vill ha :P



SKRIVET DEN: 2011-11-12 KL: 12:07:38



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin