Spotted: Robert Pattinson and Taylor Lautner in Berlin!
2011-11-19 / 17:24:45 / Allmänt

Ska egentligen jobba nu, men inte så lätt att passa barn när det inte är någon hemma. Så kan väl skriva ett litet inlägg här så länge.

Det blev ingen julshopping igår. Jag åkte till Potsdamer platz för att gå till gallerian, men när jag kom upp där från stationen såg jag den långa röda mattan som gick mot biografen. Blev då lite nyfiken så ställde mig för att kolla. När inget hände så skulle jag bege mig därifrån, men jag kom ingen vart. Eftersom jag stod längst fram och det fylldes på med folk bakom mig, fick jag helt enkelt stå kvar. Gissa hur länge!! 3,5 timmar tog det innan allt var klart och folk började gå därifrån.

Well, det var i alla fall en upplevelse. Så många skrikande och gråtande småtjejer har jag nog inte sett förut. Och när Taylor kom fram mot oss för att skriva autografer och ta kort blev det sådan trängsel att hela staketet ramlade. Tur att jag hade min tjocka jacka på mig som skyddade lite! Aja, nu har jag i alla fall sett dem och de såg ju himla mycket bättre ut i verkligheten! Hade dock inte min systemkamera med mig och min digitalkamera är trasig och fungerar inte i mörkret. Batteriet på mobilen dog typiskt nog där också. Men några suddiga kort lyckades jag i alla fall att ta.




Det filmades Live på tv:n.

Fick bara bild på Robert. Men man ser Taylor lite där vid framrutan på bilen.



De hade satt upp en tv där också som man kunde se på.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin