Smågrejer...
2011-11-06 / 14:05:37 / Allmänt

Idag vaknade jag efter 13. Är nog de längsta jag sovit här i Berlin! När jag kom hit i början tvingade jag mig själv att gå upp runt 8-tiden och eftersom jag även har skola så vande sig kroppen med det. Men nu har jag haft två veckors uppehåll, så börjar sova lite längre igen. Dock är det inget jag kommer kunna fortsätta med, hur skönt det nu än är. För imorgon gäller det. Kurs nummer två i tyskan börjar. Borde göra lite läxor innan, men har noll lust!


Har hört mycket bra om denna, så blev sugen på att testa.

Hittade inte så speciellt mycket igår på min lilla shoppingrunda. Blev ett par ankelstrumpbyxor (på rea!! Superbilligt!), en ansiktskräm, en mascara och några suuuupergoda apelsiner. Jag är helt beroende av dessa! Saftapelsiner heter dem.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin