Shoppinglördag!
2011-11-05 / 13:45:02 / Allmänt

God dag på er alla!

Sitter nu här i min säng och försöker fundera på vad som ska hända denna helg. Jobbar just nu, men tjejen sover fram till 15 så jag har städat mitt rum lite. Sedan slutar jag klockan 16 och tänkte då åka iväg till Alexanderplatz och shoppa litegranna. Fick ju lönen för några dagar sedan så...

Skulle egentligen åkt hem till en kompis idag där vi skulle ätit gott och så. Men hon var tvungen att jobba och dem skulle åka iväg någonstans, så får bli en annan dag. Kanske att vi träffas och gör något imorgon istället.



Vid Alexanderplatz finns det två gallerior som man kan shoppa i. En av dem säljer den godaste apfelstrudel jag någonsin ätit (kanske bara för att jag ätit det en gång?).


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin