Onsdag!
2011-11-16 / 07:25:08 / Allmänt




Goder morgon!

Jag jobbar just nu. Fast det är väldigt lugnt för tillfället, för hela huset sover. Igår var likadant, bara det att jag inte jobbade. Vi har nämligen ett skrivhäfte där mitt schema ligger i och jag hade tittat på förra veckan. Så jag trodde jag skulle jobba mellan 7-8 igår, så gick upp vid 06.30 och fixade i ordning mig. Alla sov, så jag satt och väntade. De fortsatte och sova och jag fortsatte att vänta. Sedan sov de lite till och jag började vika lite av min tvätt. Dem sov ytterliggare en stund och jag gick och bytta mina handdukar på toaletten, pluggade lite tyska, åt en liten skål gröt och vips var klockan efter 8 och jag slutade för dagen. Sedan upptäcker jag förstårs att jag inte jobbade, så hade kunnat sova längre!

Men nu är jag säker på att jag jobbar, så får se när hon vaknar. Jag slutar ju snart. Funderar på att gå och lägga mig igen senare, men städerskan kommer hit varje onsdag och det låter när hon dammsugar och grejer.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin