Hälsokost
2011-11-15 / 20:54:48 / Allmänt

Har precis gjort några armhävningar. Ska nämligen testa detta program: 100 armhävningar på 6 veckor. Ska bli kul att se om man kan få något resultat senare.

Igår var jag förbi hälsokostaffären. Var tvungen att fylla på med coconutwater och det slank ner lite fler saker i korgen.


Omega 3 tabletter, Vitamin D nu när solen inte är framme lika mycket, torkade fikon, en markeringspenna, en onödig sak man gör is i...

...och såklart massa nytt té. Ska sätta köpstopp för det nu. Hela mitt bord är fullt med té. Egentligen tycker jag inte om dessa. Ska det vara té ska det var goda smaker från NK. Så nu blir det slutköpt och spara pengarna tills jag åker hem till Sverige och köpa där i stället.


2 Kommentarer
Anonym:

Från Mor:

Madde drick kaffe så blir allt bra! kram



SKRIVET DEN: 2011-11-15 KL: 21:15:39
Madde :):

Fast klockan var 21 på kvällen och jag tror som sagt inte på koffein. Plus, gillar inte smaken av kaffe! :P



SKRIVET DEN: 2011-11-16 KL: 07:30:48 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin