Plånbokstankar
2011-03-03 / 10:43:58 / Allmänt

Har nu varit här i landet i lite mer än två månader, yeey på det! Ett litet problem jag har haft under denna tid är alltid att jag har noll koll på mina pengar. Jag glömde nämligen att ta med mig en plånbok från Sverige och här hittar jag ingen snygg till ett bra pris. Så jag försöker hålla alla sedlar och mynt i min kameraväska i stället, vilket går sådär. När jag sitter i taxin är det för mörkt för att kunna hitta där i, så allt rivs ut och ramlar ut i väskan.

Har sprungit i många affärer redan, men hittar verkligen ingen som är bra nog. Vill helst ha en med lite bättre kvalitet, som man kan ha lite längre innan den pajjar. Kanske jag ska ta och unna mig någon fin plånbok när jag nu är här i Abu Dhabi. En positiv tanke är ju att den i alla fall är billigare än en väska!


Två lite dyrare från LV och Mulberry och två mellandyra från Marc Jacobs

Hittade även denna nya från Michael Kors. Det är en plångbok och Iphonefodral i ett som man kan ha som en liten partyväska när man går ut. Äkta ormskinn är det också. Ska leta upp och klämma lite på den, är lite sugen nämligen!


1 Kommentarer
Linda:

Diggade oxå Michael Korsplånkan :)



SKRIVET DEN: 2011-03-03 KL: 21:39:29



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin