Otur
2011-03-13 / 16:14:49 / Allmänt

Hej hallå!

Sitter och käkar sorbet och soyaglass med en browniekaka jag och barnen bakade idag. Den blev dock ingen höjdare. Skulle varit fler nötter i plus mer krämigare. Gillar inte när de är av det hårda slaget.



Om någon var inne här tidigare idag och såg att allt såg helt knasigt ut var det för att jag råkat ändra helt på min design. Blev skitsur när jag upptäckte det. Tog liksom flera timmar att fixa till denna design för mig. Dock lyckades jag göra om det på mindre än 30 minuter idag, eftersom jag kom ihåg hur man gjorde. Dock ska några saker finslipas, men det är inte så bråttom med det.

Min fot, som jag råkade få in en pinne i igår, är supersvullen. Jag haltar runt på yttersidan av foten, så den har blivit öm nu också. Hoppas det är bättre imorgon, för annars kommer jag inte kunna gå alls snart.


Men nu blir det nog en film eller något serieavsnitt att titta på, så ta ta for now!

 


1 Kommentarer
Mor:

Se till att det inte har kommit eller kommer in smuts i såret på foten för annars kan du få blodförgiftning. En röd strimma börjar växa ut om det är så. (cina har haft det)Fick gå till doktorn. Var rädd om dig lilla gumman. kraaaam



SKRIVET DEN: 2011-03-14 KL: 08:41:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin