Marina mall
2011-03-31 / 22:37:53 / Allmänt

Hallå! Nu är jag tillbaka.

Fick stå och vänta på en taxi i 47 minuter utanför shoppingcentret. Fy, vad drygt. Det var typ världens längsta kö och inga bilar kom. Det är ju torsdag idag, vilket betyder att ALLA är ute. Fredag och lördag är ju helgdagar här, så blir ju väldigt proppat med folk och bilar dagar som denna.

Aja, hittade i alla fall några få saker och jag fick min middag. Är väldigt trött just nu, så ska krypa till kojs. Imorgon blir en rolig dag med bad, solning, spa och det bästa av allt: Linda, Cina, Emilia och Matilda kommer!!


Hittade ett par shorts. Såg att bilden blev lite suddig, men det får ni stå ut med!

Köpte ett armband, ett huvudband och en piercing.

Lite svårt att hitta piercingar här. Men som tur var kom jag ihåg att jag sett att Claire's säljer det.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin