Lite mat
2011-03-19 / 13:15:22 / Allmänt

Hejsan!

Har legat lite lågt när det kommer till uppdateringen. Har inte haft ork eller varit upptagen med något annat. Idag är det lördag, vilket betyder ledighet för mig. Men eftersom Marc fortfarande är bortrest har jag jobbat lite extra. Likadant igår. Vi har inte gjort så mycket idag. Pojkarna har varit sjuka och nu har minstingen blivit lite krasslig, så vi åkte alla iväg till doktorn. Sedan köpte vi en glass på Baskin Robbins och jag tog en med cheesecake smak.
Vi har också åkt runt och letat efter en speciell restaurang, men gav upp när vi åkt runt samma hus i typ 30 minuter.

Emilia frågade mig förut vad jag äter här. Knäppte några kort på lite mat från denna och förra veckan.


Färsk makrill, couscous plus lite sallad till lunch

Tomat, mozzarella, pesto och färsk basilika till lunch

Gjorde en stor wok till middag också. Blev faktiskt riktigt god!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin