Hur ska jag göra mitt hår?
2011-03-24 / 07:49:14 / Allmänt

Cina pratade om att gå till frisören när hon kommer hit. Jag behöver absolut fixa mitt hår också. Har typ inte gjort det på flera månader, kriiis!

Jag vet dock inte riktigt hur jag ska göra. Vilken färg och frisyr? Jag brukar alltid köra på Nicole Richie:s pageklippning och slingning, men eftersom jag inte orkar platta håret varje morgon, blir det en väldigt tråkig frisyr jag får gå omkring med. Har kollat massa i tidningar för att få inspiration, men i vår ska det tydligen vara mittbena, eftersom alla modellar har det. Vet inte om jag riktigt passar i det?


Gillar färgen på hennes hår. Dock skulle jag se helknasig ut om jag klippte mig sådär!

Gillar Elin Klings hår här också.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin