Framtiden
2011-03-02 / 21:05:39 / Allmänt

Gud, nu när man har Internet på rummet känns det som att jag äntligen kan börja leva igen! Hur i hela friden klarade folk sig förr i tiden? Hur mycket jag än försöker kan jag inte förstå!

Har i alla fall suttit och surfat som jag vanligtvis brukar. Alltid med ordet "framtiden" i huvudet. Vad ska jag jobba med? Hur vill jag bo? Hur ska jag lyckas göra dittan och dattan? Skulle jag bocka upp en liten lista på saker jag just nu vill skulle den kunna se ut såhär:

 Jag vill ha en lägenhet i Stockholms innerstad (gärna högt i tak, fina kakelugnar, gammalt trägolv och pricken över i:t: en balkong med utsikt över vattnet och alla takåsar).

 Ha obegränsat med pengar så att jag kan inreda denna fantastiska lägenhet precis som jag vill. (Skulle inte vara illa om jag kunde få designa lite saker själv när man ända håller på och drömmer).

 Ha ett jobb jag bara inte kan slita mig ifrån, just för att jag tycker det är så kul. Jobb och fritid ska vara samma sak. Slippa oja sig över att behöva gå till jobbet på morgonen och fortsätta oja sig på väg hem, just för att man ska tillbaka dit dagen efter igen.

 Ha den perfekta kroppen oavsett hur många cupcakes och macaroons jag än trycker i mig!

 Ha tid och möjlighet att resa dit jag vill. Lugna resorts i Karibien, crazy partyresor till Ibiza, shopping i Paris, turista i huvudstäder och knäppa bilder på djur i Sydafrika.

 Ha en anställd kock som lagar den mest underbara maten till mig (Sushi ska vara hans specialitet). Frukost, lunch, middag, lunch igen och så lite mera middag (kommer ju ha den perfekta kroppen i alla fall, så kan ju lika bra passa på att äta!).




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin