Aj min fot!
2011-03-12 / 15:38:49 / Allmänt

Var precis på väg till Tips & Toes för att göra pedikyr. Vad tror ni inte händer då? Jag råkar få in en pinne i foten! Den satt liksom fast där, så jag fick dra ut den. Usch! Blödde som en idiot gjorde jag också. Det positiva var att jag befann mig precis utanför ett apotek, så gick in dit och tvättade av mig.

Självklart försöker dem inne på apoteket sälja på mig massa saker. Jag bad om att få köpa ett paket med plåster, så kommer han med en salva som han förklarar att jag ska smörja foten med tre gånger om dagen. Hallå? Så farligt var det inte. Sedan kommer han med världens största kompress. Hur skulle jag kunna få på den på en sådan liten yta egentligen? Då kommer han med minismå plåster istället. Då hoppade jag iväg och roffade åt mig ett paket själv, så slutet gott, allting gott! :)

Synd bara att det inte blev några naglar fixade idag då!



Min sko blev bläig!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin