Lite shopping
2011-01-27 / 17:08:20 / Allmänt

Eftersom att en viss syrra alltid tjatar och frågar om jag shoppat något får jag väl ta och lägga upp bilder på det lilla jag köpt! Har inte blivit något nästan. Men det kommer, jag lovar Linda! Detta är då vad jag köpt förra helgen typ.


En dricktermos från Starbucks, bra att ha!

Något nagellack och en läppsyl.

En organisk duschcreme från Victoria Secret.

När jag var inne på IKEA roffade jag åt mig två doftljus vid kassan.

En tjockare tröja från Forever 21. Ser lite konstig ut på denna bild men den är helt okej.

Blommönster...

En vanlig tröja också från Forever 21.


1 Kommentarer
linda:

En sån mugg vet du att jag vill ha ju hehe, därför du var tvungen att lägga upp bilden :)



SKRIVET DEN: 2011-02-03 KL: 00:22:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin