:)
2011-01-20 / 18:52:18 / Allmänt

Mor om Hoho!:
Ha ha ja du e rolig du!!!Sett nån snygging då? Vitklädd med turban sittandes på en kamel. Dom kanske inte finns där. Kram!!!


O ja, finns gott om vitklädda med turbaner så det räcker och blir över kära mamma! Kameler vandrar omkring på stränderna också! Såg en kamel här om dagen som låg fastspänd uppe på ett flak på en liten lastbil, en sådan som Johnny har. Kan inte varit skönt, så lite utrymme för den stora saken. Men roligt såg det i alla fall ut!
Synd att jag inte tog kort. Men det var typ en "granne" till oss som hade den parkerad utanför sitt hus, så kanske den kommer ligga där igen?

Har nyss suttit och försökt få bort ett virus jag fick för ett antal timmar sedan på denna dator. Den blockerade så jag inte kunde öppna något program. Inte ens se på film gick! Men med de två hjärnceller jag har kvar lyckades jag klura ut ett sätt att bli av med det! Så får väl vara lite stolt tror jag :)

Har inte uppdaterat så mycket eftersom jag inte orkar gå hit till caféet hela tiden. Sitter och fryser här i min t-shirt och shorts p.g.a. AC:n. Är säkert varmare ute, men där finns inget uttag till min dator.

Marc kom i alla fall hem från Indien igår så han berättade att han ska fixa Internet åt mig. Men han jobbar så långa dagar och dem har massa saker för sig hela tiden! Men jag har ju några månader kvar här så någon gång ska det nog bli fixat.

Idag var vi till en park där jag tog lite kort. Igår hade jag en heldag på ett spa. SUPERSKÖNT!!! Gjorde naglar, massage och fixade ögonbrynen. Ska gå dit ca. 3-4 gånger i månaden har jag tänkt. Ligger bara någon minut från vårat hus! Men kan berätta om det lite senare också. Glömde nämligen sladdarna till kameran och telefonen hemma, så kan inte föra över några bilder till datorn ännu.

Här är i alla fall det tredje lilla äppelskruttet jag tar hand om. Har typ hört honom gråta 2 gånger sedan jag kom hit. Han ler och skrattar JÄMT. Även när han håller på att sätta mat i halsen eller om han gör sig illa. Sååå söt! :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin