En promenad
2011-01-08 / 18:10:47 / Allmänt

Gick en promenad igår från vårat hus ner till stranden. Sedan skulle jag till ett köpcentrum men kom helt fel, så fick gå tillbaka.Så blev en låång promenad. Fick så ont i fötterna så jag tog en taxi tillbaka hem efter det.



Finns massa fina hus efter vägarna. Detta är fult om man jämför med många andra jag sett. Man hinner inte ta kort bara, eftersom man hela tiden åker bil. Denna stad är inte uppbyggd för att man ska gå. Finns typ inga trottoarer.

Höll på att gå på en ödla! USCH OCH FY!!!

Finns fina bilar överallt här. Dock var denna hummer inte snygg med flames på! A BIG nono!



Låg några timmar här i solen. Skönt, för det fläktade!

Var någon båttävling som pågick också. Massa båtar åkte förbi och helikoptrar som filmade från luften!

Det höga tornet där till vänster är Marina Mall, det stora köpcentret jag skrev om innan.

Strandpromenaden där man kan gå och hyra massa cyklar och trampbilar.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin