What to do?
2011-02-17 / 16:25:45 / Allmänt

Jag skulle vara barnvakt ikväll, eftersom föräldrarna skulle träffa vänner här i Dubai då. Men nu ringde dem och berättade att de åkte direkt till dem från vattenlandet så jag kan fortsätta vara ledig hela kvällen. Men vad ska jag då hitta på? Kanske åka till Burj al Arab och titta? Men det är så mörkt, så kanske inte ser så mycket? Åka iväg till något annat mall? Jag vet inte! Kanske jag kan beställa upp roomservice så stannar jag på rummet och surfar på datorn lite. Måste komma ifatt allt jag missat nu när jag inte har något hemma!

Dock känns det taskigt att beställa upp mat så får dem betala. Men dem sa att jag får beställa vad jag vill så...

Men tror nog jag ska åka upp och kolla in poolen och det. Säkert fin utsikt där ifrån taket!


Nu kör vi in i Dubai!

Världens högsta byggnad, Burj Khalifa!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin