Inhandlat lite nytt
2011-02-05 / 17:33:16 / Allmänt

Har inte tagit kort på allt, men lite har jag kommit hem med från affärerna denna vecka i alla fall. Fick ta ledigt på kvällen i torsdags så åkte till ett köpcentrum jag inte varit i tidigare, Al Whada mall, eller hur det stavas. Var ganska bra tycker jag! Gick runt i massa glasögonbutiker och provade och när jag kom in i den femte kände jag att det var dags att köpa ett par. Kommer ju behöva det här med tanke på alla soltimmar jag har att se fram emot. Hittade även lite krämer. Kläder blev det inget av. Men fanns massa snyggt, så kommer definitivt att åka tillbaka dit. Taxin kostade ca. 17 kronor dit och kanske 21 kronor hem. Billigt, billigt!


Dermalogica har jag velat prova länge eftersom det är så omtalat. Dyrt men bra ska det vara. Börjar med dessa två och om det är som folk säger får man väl slå till på fler. Har dock känslan av att de är billigare här i Abu Dhabi än i Sverige!

Och ett par pilotbrillor från Ray-Ban!


1 Kommentarer
CINA:

åhhhhh vill också ha ett par, vad kostade dom?



SKRIVET DEN: 2011-02-05 KL: 21:44:30 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin