Ny frisyr
2011-12-15 / 13:57:42 / Allmänt

Ska boka in en klipp- och färgtid nästa vecka hos frisören. Ska försöka leta upp någon bra här i staden. Brukar väl inte vara några problem. Problemet är snarare att jag inte vet hur jag vill ha mitt hår. Vill ljusa upp det med slingor, men funderar mer på någon mörkblond ton eller lite guldblond. Är även lite för feg för att klippa någon frisyr, så blir väl säkert det gamla vanliga, snelugg och uppklipp. Ska dock inte kapa lika mycket som jag brukar, men ungefär till axlarna/nyckelbenen.

Försökte hitta någon bild på mig med kortare och ljusare hår, men har fan inga på datorn. Men denna färgning gillar jag inte. Kan visserligen bero på ljuset också, men lite mörkare blir det nog.

Och ungefär denna längd på topparna. Önskar dock att jag var modigare när det kommer till att ändra håret!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin