Klappar
2011-12-13 / 17:14:51 / Allmänt

Det bara regnar och regnar ute. Hade det inte varit runt 8 plusgrader skulle det vara mysigt snö som faller, men tror inte det blir någon snö här i Berran i år. 

Har idag varit ute och köpt fler julklappar. Blir ruinerad på grund av alla julklappar snart. Men är som tur bara en gång om året! Har även ätit en god gulaschshoppa på en restaurang i närheten, så är mätt och belåten nu. Jobb snart från 18-20.

Köpte en liten och en stor tallrik som jag ska ta med hem. Förut tyckte jag det var finast att alla tallrikar skulle vara likadana och matcha varandra. Men nu börjar jag gilla att man mixar lite. Dock ska det inte se ut som att man har ärvt några tallrikar där och köpt nåt skräp där, utan det ska vara lite finare typ.

Köpte även en kroppsskrub till mig själv från Bahoma.

1 Kommentarer
Sandra:

Hejsan Madde. Vilka fina tallrikar! Mycket vackra. Nästan så man inte vill äta på dom utan de kan hänga fint på väggen istället! Trivs bra i tyskland? Hoppas du har det bra...Kramar



SKRIVET DEN: 2011-12-13 KL: 21:33:23 URL: http://lillaleinos.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin