IKEA
2011-12-01 / 15:33:59 / Allmänt

Har varit till IKEA idag. Eftersom jag slutar skolan nästa vecka och folk brukar baka så tänkte jag KÖPA något svenskt fikaaktigt att ta med mig. Dock hittade jag ingenting. IKEA hade bara massa tråkiga kakor och choklad. Kanske att jag får ställa mig och göra några kanelbullar då. Usch, jag hatar verkligen att baka, det värsta som finns!

Fick i alla fall lax till lunch. Såg att de kommer ha svenskt julbord den 16:e december där också, för 10 Euro/person. Men förhoppningsvis får jag det hemma i Sverige till julen! :)


Köpte i alla fall en glögg + glöggmix.



2 Kommentarer
Linda:

Ta med glögg till Tyskan, perfa :)



SKRIVET DEN: 2011-12-01 KL: 17:03:46
Madde :):

Den ska ju vara varm, vi har ju ingen spis där :/



SKRIVET DEN: 2011-12-01 KL: 18:01:22 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin