Asiatisk snabbmat
2011-12-16 / 19:35:37 / Allmänt

Nu har det äntligen slutat regna och snöa. Men enligt google väder ska det fortsätta i flera dagar framöver, vilket är skit. Man håller sig mest inomhus då och jag som vill vara ute och luffa runt i staden.

Åkte i alla fall med tåget till Alexa idag. Det är en galleria i Alexanderplatz för er som inte vet det. Köpte dock bara en julklapp och lite onyttig middag till mig själv. Nästa år har jag faktiskt som nyårslöfte att inte äta ute på restaurang så ofta och det gamla vanliga att tajta till sig lite och gå ner några kilon på vågen. Ska försöka klura ut lite andra löften som jag vill hålla, så får vi se om man lyckas. 2012 ska i alla fall bli ett bättre år än 2011. Har varit för många tråkigheter i år och nu ska det vändas!
Tom Kha Gai-soppa och 6 små sushibitar.

1 Kommentarer
Linda:

2012 ska bli det roligaste och bästa året, för alla Lundgrens :)



SKRIVET DEN: 2011-12-17 KL: 11:15:40



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin