2 dagar kvar
2011-12-20 / 08:57:23 / Allmänt

God morgon!

Har bara två dagar kvar här i Berlin, så måste börja planera vad jag ska göra fram tills jag åker. Jag måste först och främst packa väskan och köpa de sista saker jag ska ta med mig. Sedan har jag inte gjort någon tyska på snart två veckor, så lär göra det. Brukar inte bli så mycket plugg när man reser hem till Sverige. 

Nu ska jag i alla fall inta en god frukost och se på andra säsongen av Community. Brukar inte vara så jätteförtjust i humorserier, men just den och Modern family gillar jag skarpt!

Handlar om ett gäng som pluggar på ett community college i USA.

Modern family är min favorithumorserie. Den är så sjukt rolig och jag är inte ensam om att tycka det, då dem har fått väldigt många priser de senaste två-tre åren.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin