Vinterkläder
2011-08-25 / 19:27:16 / Allmänt

Håller på att packar för fullt. Har tagit fram lite vinterkläder och försöker nu även klura ut vad jag ska ta med mig för höstkläder. Vill inte få med mig allt för mycket, då jag planerar att köpa lite nytt där borta också.


Varm jacka och cashmerehalsduken åker ner i väskan i alla fall.

Ett par skitiga höstskor och ett par vinterskor har jag lyckats välja ut. Träningsskor och finare vardagsskor ska nog packas ner också.

Mina kaninvantar och ett par ullvantar får även de följa med till Berlin!

Sitter och funderar på om jag ska ta med min SATC-box. Vet ju inte hur snabbt Internet jag kommer att ha, om det går att ladda ner nya filmer och serier där borta. Den får nog följa med för säkerhetsskull!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin