Skolan börjar snart!
2011-08-23 / 00:55:04 / Allmänt

Hej alla!

Sitter vid min syrras dator nu. Är här nere några dagar, då jag snart åker iväg till Berlin! Eftersom klockan är efter tolv har Matilda nu blivit 8 år, så GRATTIS!!! Ska upp om några timmar och sjunga för henne och ge presenter och frukost på sängen!

Har även pratat med mamman i Berlin lite och vi har försökt boka in mig på en kurs där. Dock har det varit lite strul, då det är så pass många som vill läsa den. Hon har i alla fall lyckats och jag kommer då börja den 5 september. Ska läsa tyska fyra dagar i veckan, fyra timmar om dagen. Hoppas bara att det är en bra skola, då det kan bli rätt trist att läsa samma ämne så pass länge. Men nu har jag något att göra om dagarna åtminstone!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin