Har inget Internet och då får man hitta på andra saker att göra!
2011-08-10 / 15:41:42 / Allmänt

Gah, min dongel har gått sönder så har inget Internet för tillfället. Måste ringa till tre och beställa en ny. Man blir ju helt handikappad utan! Har i alla fall inte gjort så mycket dessa dagar som jag missat skriva. Men eftersom jag knäppt lite kort kan jag väl lika bra lägga upp dem.


Har varit barnvakt så åkte med Matilda till Sigtuna för lite minigolfspel och baka bröd al á vikingstyle!

Duktiga vi var! Honung och salt var en god kombo på mackan!

Har hittat två nya Läkerolsmaker! Samba Licorice var lite godare än Licorice Persimon, men Salmiak leder fortfarande!

Firat födelsedag har jag även hunnit med!

Jag har även jobbat några pass och eftersom det är mycket dötid där så har jag lyckats läsa ut hela Oprahboken på över 600 sidor! Dock har jag fått en annan bild av henne nu och inte till det positiva!

Druckit en massa, massa, massa och ännu mera té.

Bläddrat lite i tidningar och fått ett vykort från Budapest...

Och vunnit 420kronor på bilbingon!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin