Coconut water!
2011-08-12 / 13:47:24 / Allmänt

Sitter just nu och äter lite lunch. Gjorde lax och grönsaker i ett foliepaket i ugnen. Dock glömde jag bort det så den var inne lite för länge vilket betyder: torr firre!

Har idag varit in till Gävle för att lämna in min dongel i Trebutiken och tyvärr hade de inga låneex kvar, så får gott vänta hemma i cirka 10 dagar innan jag får tillbaka min, suck!


Lunch!

Slog till på denna dricka också. Den är ju otroligt populär i USA men har ännu inte hunnit bli det i Sverige. Detta vatten är jättenyttigt och bra för kroppen, men smakar inte sådär supergott! 37 kronor kostar denna lilla, så blir ganska dyrt om man ska dricka nån liter om dagen! Men någon gång ibland kan man ju unna sig!

Jag är beroende av två saker. Grönt té och handkräm. Grönt té kan jag klara mig utan, men om jag inte har en handkräm i närheten blir jag heeelt galen. Jag smörjer mig flera gånger om dagen! Så köpte en ny hampakräm, handkrämen no.1!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin