Bildregn
2011-08-29 / 13:32:25 / Allmänt

Hej hej!

Nu är jag tillbaka från min lilla promenad. Jag gick en stund på min egna gata som har många asiatiska och sushi restauranger märkte jag. Sedan till Kurfürstendamm där det kikades lite i affärer. Hittade massa fint min köpte inget. Sedan åt jag lunch i Savignyplatz på en parkbänk där. Gick förbi ett zoo och även runt i Tiergarten.



Massa nallar från varje land finns lite överallt här! Hittade dock inte Sveriges, men letade inte så noga.


Siegessaule i Tiergarten

Jag vill också ha en döskalle på min cykel. Ska få en idag nämligen!


Massa olika djur kunde man titta på trots att jag inte var inne på zoo. Typ kameler, lama och lite annat.

Köpte inte så mycket idag. Lite tuggummi och en vatten!

Varje gång jag kommer till ett nytt land försöker jag leta efter Orbit Mojito, men har ännu inte funnit någon. Nu hittade jag Strawberry Daiquiri, så kanske dem har Mojitosmak här också. Ännu finns hoppet kvar!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin