Update helt enkelt!
2010-05-16 / 18:09:55 / Vardagen i London

Okej, lite sent men bättre det än aldrig!

Så, första dagen familjen hälsade på mig spenderade vi i Camden, hemma hos mig och sedan åkte vi till hotellet. Tog det mest lugnt eftersom de hade varit vakna sedan 04 någonting. Medan de gick och lade sig vid 22 låg jag vaken till runt 03-04, vilket betyder att jag var väldigt trött när de väckte mig runt 08-tiden på morgonen. Men var bara att kliva upp och fixa i ordning sig.

Vi började morgonen med lite frukost och sedan begav vi oss på en liten promenad till Oxford Street där vi gick i den nyöppnade Disneybutiken.


Fin sommarhatt!

Emilia köpte ett par knallrosa skor där! Snacka om att dem ser stora ut på denna bild, haha! Uppe i London Eye BTW!

Efter detta stopp begav vi oss till Regent Street och den stora leksaksaffären Hamley's. Sju våningar är den och vi sprang runt där ett bra tag.

Vi kom ut med My little Ponny leksaker, några Jelly Beans och ett jätteroligt nagellacksset som man kan måla coola bilder på sina naglar med. När barnens shopping var klar gick vi till en restaurang för att äta. Salladsbuffén där var det bästa, definitivt!


Vi äldre beställde in Chili Con Carne...

...medan barnen tog Köttfärsås och Spagetti, samt chokladglass!

När magen var mätt gick vi en snabbis till det ställe där jag veckan innan var på Photoshot makeover:n för att få en bild hemskickad. Får se om den kommer nästa vecka. Sedan blev det lite shopping för oss äldre och jag var tvungen att köpa ytterliggare en resväska. Jag hade så otroligt mycket saker. Så tog den nya väskan och åkte hem till lägenheten, städade och packade.

Vad vi gjorde på kvällen åtekommer jag med!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin