SOL BAKOM MOLN!
2010-05-03 / 14:26:42 / Vardagen i London

Linda om Tillbaka i ett regnigt London!:
Fan om det regnar när vi kommer, tråkigt isåfall. Hoppas det klarnar upp :)
Jag har oxå städ, tvätt, packdag här så ska sätta i gång nu. Vid den här tiden i morgon landar vi ungefär.....kraaaam

Ja, men just nu när jag tittar ut är det lite sol, men den försvinner bakom moln titt som tätt. Du får väl surfa in på SMHI och kolla vad det blir på onsdag och torsdag.

Städ- och tvättdag blev det inte igår. Jo, två maskiner, men ingen städning. Ska göra det idag i stället. Är så irriterad på att jag har Internet här igen, nu vill jag ju sitta här vid datorn!

Sedan ska jag åter igen säga, jag har tappat min mobil. Tredje gången på 7 dagar och denna gång är den borta för alltid. För den ligger kvar i Paris, så ni måste ringa på mitt svenska nummer när ni kommer Linda. Kom ihåg det, radera mitt UK nummer från minnet, svenskt är det som gäller!


Har redan hunnit packa en rullväska, då bara med böcker och dvd:er. Hur ska allt få plats?


1 Kommentarer
Linda:

Ok bra att det har klarnat upp, kollade vädret för några dagar sen, skulle vara rätt molnigt å tråkigt tror jag. Haha du e så slarvig asså, aja var väl meningen kanske, att du glömde mobilen där. Jag skickar ett sms när vi sätter oss på bussen från Stansted, nästan lättare att smsa för ska man ringa med comviq så måste man slå in massa konstiga 100 nått. Den tar en timme så då vet du när vi är vid Liverpool station ungefär. Kommer vara där mellan 13-14 tror jag. Nu ska jag packa det sista.



SKRIVET DEN: 2010-05-03 KL: 16:31:34



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin