Mycket att göra...
2010-05-04 / 01:51:11 / Vardagen i London

Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag. Är fortfarande bara så sjukt överraskad att jag har Internet, att jag faktiskt inte vill logga ut! Dock ska jag bo på hotell imorgon fram till att jag åker hem, så blir Internet varje dag nu om jag vill.

Har inte hunnit packa klart än, såklart! Har inte heller ens börjat städa mitt rum eller lämnat mina böcker på biblioteket. Hur ska jag hinna med allt? Måste nog ställa klockan på 8 imorgon bitti. Ska möta Linda och dem i Paddington station runt 12.30 och då måste jag ha lämnat alla mina väskor på hotellet. Det är så pass många att jag kommer få åka två vändor till lägenheten!

När dem väl kommit imorgon ska barnen få åka dubbelbuss, förstår att dem längtat efter det. Rutten bär av till Camden där vi ska gå på marknaden, äta världens bästa asiatiska buffé och mamma tyvärr, göra en tatuering!

Men nu är det sovdags, ska bara borsta håret först! God natt!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin