Får väl skriva lite mera!
2010-05-27 / 17:14:50 / Allmänt

Har inte uppdaterat på några dagar nu, men ser att det är läsare som kommer in hit varje dag i alla fall. Vilka är ni liksom?

Har nu befunnit mig i Sverige ungefär i tre veckor och av dem dagarna endast 5 hemma i mitt hus. Så har knappt sovit i min säng! Men nu ligger jag här och lyssnar på NRJ och ska väl laga till lite lunch snart, som jag tänkt göra i några timmar nu!


Köpte denna på Heathrow när jag skulle flyga hem. När den släpptes i Sverige sålde den slut i alla affärer (har jag för mig att jag läste förut i alla fall) och den är väldigt bra. Huden blir superlen.

Den här köpte jag också. Har använt den i flera års tid nu och är en favorit när det kommer till att få huden återfuktad! Blev även lite choklad och en ny body mist från Victoria Secret!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin