Svar pa kommentarer
2010-03-01 / 15:13:47 / Vardagen i London

CINA  ([email protected]) om BUTIKSTIPS: Tk maxx:
Hej!!!
åh den där affären skulle jag vilja kika närmare på när vi kommer:)Idag hade Linda och jag mys på bio med barnen, pratade lite om London att vi ska försök åka i maj, så vilket datum vill du åka hem på? Vi pratade även om att faktiskt gå på vaxkabinettet( hur det nu stavas) när man ändå är i London.Barnen kulle nog gilla det:) du kanske kan hänga med på det?


SVAR: Ja, det skulle vara valdigt kul om ni kommer da. Fint vader ocksa kan jag tanka mig. Just nu ar varen pa g har. Sol och varmt ute! Men jag funderar att aka hem runt den 8-10 kanske? Maste forst be mamma att ringa tandlakaren och byta tid. Har namligen tid i pask nu, vilket ar alldeles for tidigt. Men mamma, om du laser detta, sa ringer jag ikvall eller imorgon!

Ja, ar inte sa jattesugen pa vaxkabinettet, men om man ar fler ar det kanske kul. Sedan skulle dem nog gilla att aka London Eye, det stora pariserhjulet. Men det finns massa saker for barn. Ska kolla upp leta mera vad dem kan gora.

Mor om BUTIKSTIPS: Tk maxx:
Ooooooo!!!! Vilken söt kjol! Skulle vilja ha sådant tyg. Tänkte sy lite själv framöver om jag hinner. Kolla på priser om du ser något liknande. Kram

SVAR: Ja, tyget ar mycket finare i verkligheten an vad bilden visar. Men ska val forsoka kolla lite at dig om du vill. Vet bara inte hur jag ska fa med mig allting hem till Sverige. Kommer behova boka in en extravaska minst.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin