BOKAT EN RESA!
2010-03-07 / 13:39:45 / Vardagen i London

Nu har jag bokat en resa for nasta vecka. Det bar alltsa av till Oxford! Lite kul att se annat an bara London, sa nu langtar jag!

Har precis haft mote pa jobbet. Skit att dem satte tiden idag nar det ar min lediga dag, manga som var lediga som var tvungna att komma. Men hade val legat och sovit vid den tiden i alla fall, sa kanske var bra anda. Men nu ska jag ater igen aka till Greenwich, sa jag hinner vara dar innan det stanger. Ska bege mig nu, hejda!

Juste, min flatmate sa att hon ska kopa en ny router (eller vad det heter?) nasta vecka, sa kanske har Internet da, hall tummarna!


Ska se om jag kan hitta en Guidebok eller nagot om Oxford nu, sa jag vet vad jag kan gora dar. Tur att jag ar pa bibblan nu da! Harry Potter vill jag i alla fall se, det vet jag!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin