JAG VILL TILL USA!
2010-06-15 / 16:54:02 / Allmänt

Nej, ska sticka iväg till affären snart och handla vad som behövs här hemma. Orkade inte igår utan fastnade framför True Blood och Hollywoodfruarna! Har nu också suttit i några timmar och läst au-pairbloggar från LA. I början när jag tänkte på att åka iväg till USA så ville jag komma till LA, Miami eller NY. Sedan var det NY jag verkligen ville hamna i, men nu börjar det luta mot LA igen. Men som sagt, familjen är viktigare än vart man hamnar. Klickar det inte med dem är det inget roligt år att se fram emot!


Frukosten i morse hade jag tänkt äta till min nya Topphälsatidning som dök ner i brevlådan, men fastnade framför datorn. Men nu ska jag slita mig och gå och handla lunch/middag. Nåt gott hoppas jag på!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin