Filmer
2010-06-23 / 23:49:33 / Allmänt

Sitter här med en Cola zero och kollar på Shutter Island, bra film än så länge! Tog dock en liten paus för att kolla igenom lite nya filmer så är på väg. Här är några som jag tycker verkar intressanta!


Piranha 3D
Jag gillar ju sådana här filmer. Spänning, spänning, spänning! Sedan brukar jag alltid få för mig att dessa varelser faktiskt finns, vilket mycket väl kan stämma när det kommer till fiskar. Jag menar, varför skulle det inte kunna finnas läskiga pirajor som levt ute i havet in the middle of nowhere och sedan tagit sig in till grundare vatten. Hajar har ju simmat upp hit till svenska vatten så... Ett plus för 3D också!


Salt
Filmer med typ CIA-agenter och skit gillar jag också. Denna har folk pratat om länge nu, redan innan inspelningen av den började. Får se om den lever upp till förväntningarna! Jag hoppas på det!



Wall Street: Money never sleeps
Uppföljaren till Wall Street med Shia Labeouf i huvudrollen. Jag har sett alla filmer han medverkat i och något dem har gemensamt är att det är stora produktioner som alltid drar in mycket pengar och publik. Han vågar inte göra några lågbudgetfilmer vilket såklart denna film inte är. Jag gillar honom och ser fram emot denna film!



Smurfs 3D
En tecknad får det bli också. Gud vad roligt att det ska komma en smurfarfilm. Tittade alltid på barnprogramet när jag var mindre och tror detta kommer bli superkul. Synd att man måste vänta tills nästa år bara. Kort trailer också!

Nu får det räcka, ska se klart på Shutter Island, sedan är det kanske en till film eller kudden som väntar!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin