Bara att sätta igång!
2010-06-06 / 16:50:08 / Allmänt

Fick ett mail nyss från STS där det stod att det är många amerikanska familjer som söker svenska au pairer just nu. Så om jag vill komma iväg i slutet på sommaren, början på hösten så är det bara att skicka in alla papper som ska skickas in. Så ska börja fixa med det nu! Måste boka en läkartid också, eftersom en undersökning måste göras. Gjorde en i höstas, men bara att göra igen då!

Har även fått en bild hemskickad från fotograferingen jag gjorde i London och tydligen måste dem gjort fel, för jag fick en skiva med ytterliggare 11 bilder på. Dem frågade mig när jag var där om jag vill köpa denna skiva (den skulle kostat runt 7000-8000 kr) men jag tackade nej. Nu har dem skickat den i alla fall, fast jag inte betalat. Vilken tur man kan ha då! Dock är inte jag själv så nöjd med bilderna, men jag fick dem gratis så tackar inte nej till det!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin