Dagis
2010-07-06 / 14:29:04 / Allmänt

Skit, jag skrev ett långt inlägg, men råkade klicka bort det!

Skrev i alla fall något i stil med att jag inte uppdaterat på länge eftersom jag tyckte det var roligare att skriva när jag var i London, händer ju inte så mycket i Sverige direkt. Men har varit iväg på kryssning, jobbat och lite annat. Tänkte att jag kanske ska rikta in denna blogg mer på Au-Pair och USA eftersom det är dit jag snart ska åka. Kan ju hända att ett och annat inlägg som inte rör det slinker in också.

När det kommer till Au-Pair så håller jag fortfarande på med min ansökan. Måste ju ha barnerfarenhet, vilket jag har, men det måste vara utanför familjen. Därför har jag sökt till ett dagis här jag bor och när jag kollade min mail imorse hade jag fått svar och kan eventuellt komma redan nästa vecka. Dock jobbar jag snart på mitt andra jobb också, men kan ju åtminstone jobba två veckor i rad nu vilket räcker för mig. Hoppas bara att det gör det för dem! Så håller tummarna!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin