Tidningar
2010-01-02 / 22:18:18 / Första tiden i London

Nu har jag ÄNTLIGEN köpt en tidning. Tänk, det tog typ 1.5 månad! När jag bodde hemma prenumererade jag på massa tidningar, men här har jag inte köpt en endaste. På jobbet sitter jag alltid och läser i min bok eller bläddrar i tidningarna som finns där medan jag äter. För övrigt har jag fått läsa lite nya svenska tidningar nu, eftersom svensken på mitt jobb var hemma över julen och tog med sig tidningar till jobbet! Är så roligt att lyssna när alla andra läser högt ur dem. Deras svenska uttal är ju för hemskt!

Sitter och funderar på om man ska börja prenumerera på någon tidning här i London, men jag vet ju faktiskt inte hur länge jag ska bo här, så känns kanske lite onödigt. Lika bra att köpa i affären, bara det att man glömmer när det kommer nya.


Engelska Glamour är bättre än svenska Glamour tycker jag!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin