Terrorvarning igen!
2010-01-23 / 13:35:06 / Vardagen i London

Fick en länk av Linda till en artikel i Aftonbladet. Det är nu åter igen de varnar för en terroristattack här i London, eller England. Förra gången stod det att dem skulle gå in i butiker och ta massa gisslan. Undrar vad detta är om då? Och höjd beredskap? Inget jag märkt något av, vad det nu kan vara. Allt är som innan! Men den som väntar får se...


Hoppas det inte har med plan att göra, för jag vill gärna kunna flyga hem den 5e!! Då blir jag sur om det inte går :@

UPDATE: Tusan också, det har med flygplan att göra! Kollade in THE SUNS hemsida och där stod det att dem höjer beredskapen på flygplatser. Men det händer nog inget i alla fall, så det är lugnt som en filbunke.


1 Kommentarer
Linda:

hoppas det är inget som muppar sig nu när jag ska komma!



SKRIVET DEN: 2010-01-23 KL: 22:04:37



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin