Ska jag komma detta datum?
2010-01-05 / 21:57:56 / Vardagen i London

cina  ([email protected]) om Boka resa hem till Sverige!:
Hej!
När Emilia såg dig på kort, så höll hon för ögonen och ville intese , gråt så efter dig!!!
Den vecka du funderar på att komma så jobbar jag inga nätter alls, så det passar oss bra.
Men johnny och jag ska åka bort 12-14 feb, så mamma och vesa kommer sitta barnvakt hemma hos oss.
Dessa ord kommer från Emilia:Jag längtar att få komma till dig nu, sakanar dig Madde.Jag älskar dig!I LOVE You. kram emilia


Åh, men vi träffas snart Emilia! Bara en månad kvar, det går jättejättefort! :) Jag saknar dig också och varje gång jag gör något roligt eller är ute och turistar tänker jag hela tiden "det här skulle Emilia och Matilda se och gilla". Så ni får komma hit till London snart. Det kommer att bli såååååå kul. Det är ju utomlands ;)

Angående tider så är mamma och Cina ledig den 5-7 så tänkte om jag kommer den 5:e och åker hem den 11:e? Blir det bra tror ni? Vill höra när Linda jobbar också!
Tänkte typ boka imorgon eller övermorgon. Har pratat med han på jobbet, men han måste tänka efter, men jag sa att jag MÅSTE vara ledig då eftersom jag har tandläkarbesök. Tror dock att det inte ska vara några problem.


4 Kommentarer
LInda:

Matilda saknar dig oxå massor, pratar om dig hela tiden och tycker det är sååå orättvist att jag ska åka själv nu...man får liet dåligt samvete men blir roligare när det blir lite varmare :)

Jag har inte skrivit upp hur jag jobbar ännu detta år men jag jobbar ju högst ett pass som du vet och alltid ledig efter ett pass ju :)



SKRIVET DEN: 2010-01-05 KL: 22:21:26
cina:

Kanon för oss,, går av den 5 kl 15:00 och ledig till den 8 och jobbar dagtid den 9 och bara 3 timmar den 10 och 11 ledig.

kramiz



SKRIVET DEN: 2010-01-06 KL: 00:18:12 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/
cina:

Kanon för oss,, går av den 5 kl 15:00 och ledig till den 8 och jobbar dagtid den 9 och bara 3 timmar den 10 och 11 ledig.

kramiz



SKRIVET DEN: 2010-01-06 KL: 00:18:35 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/
Mor:

Det är bara att boka flyget Madde! Den 5:e blir bra.Kraaam



SKRIVET DEN: 2010-01-06 KL: 04:33:02



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin