onsdag
2010-01-20 / 20:29:53 / Vardagen i London

Var på biblioteket idag för att låna datorn, men nu märker jag att jag har internet här i alla fall. Well, man kan inte få för mycket av de goda.

Just nu sitter jag och försöker fundera ut en bra orsak till att jag inte dök upp på ett någorlunda avtalat möte. En på mitt jobb jobbar även på ett gym där han är lärare för typ aerobicsklass och salsaklass m.m. och han ville att jag idag skulle komma på en klass. Så fick hans nummer och det var bara för mig att ringa när jag är på g så skulle han fixa att jag kommer in gratis. Men hallå, salsa? Nej, fy! Det är inte jag. Klassen började för 20 minuter sedan, så vet inte vad jag ska komma på. Aja, är bara att säga att jag kommer på nästa klass och att jag inte kan dansa salsa eller något.

Imorgon och på fredag är jag ledig, yippie!! Försöker klura ut vad jag ska hitta på. Tror jag ska åka till Victoria & Albert museumet imorgon, för har hört att de ska vara nån modeutställning och att man får pyssla där. Måste kolla upp detta innan internet försvinner. Sedan ska jag nog hälsa på mitt gamla hotell och kolla om jag fått någon post. Får se om man kommer ut därifrån påverkad. Hahaa, nej. Men sedan ska jag nog bege mig mot oxford street och kolla om jag hittar något att ha på mig på söndag. Vill så gärna ha högklackade skor, kan inte dansa i platta. Nej, nu ringer det också!!! Orkar inte hämta telefonen. I alla fall, vill ha högklackade skor, men kommer känna mig som en flaggstång bland alla andra. De är ju från Spanien de flesta, så lite korta i rocken. Hatar att vara längre än killar :/


Nej, skulle aldrig våga dansa salsa!


1 Kommentarer
Linda:

hahahaha bara å vicka på stjärten :) Ska oxå leta högklackat när jag kommer, de kommer säkert bara stå här hemma då jag alltid bangar på klackisar för jag blir verkligen flaggstång...blir ju ca 1.84 med ett par 10 centimeters :)men kan ju ha de som bokhållare isåfall hehe



SKRIVET DEN: 2010-01-21 KL: 01:12:55



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin