Matlista
2010-01-20 / 20:50:37 / Vardagen i London

Mor om Svar på några kommentarer:
Undrar vad du vill ha att äta när du kommer hem. Jag skall tänka ut matlistan så kom med förslag. Kraaaam

Juste, Cina frågade mig för någon vecka sedan vad jag vill ha att äta när jag kommer och jag skulle ju tänka på det. Vet fortfarande inte riktigt vad jag vill ha, men ska klura ut det och sedan återkomma. En sak vet jag i alla fall och det är att jag vill ha Cinas köttfärslimpa! Så skulle du kanske kunna göra den?

Annars så vet jag inte riktigt vad jag är sugen på. Jo, laxfilé! Åt ju hundra sådana i månaden hemma, här har det inte blivit en endaste liten. Men som sagt, jag återkommer mamma! :)


Lax är gott i alla former, rökt, gravad, kokt, grillad, stekt, rå...


2 Kommentarer
Linda:

Mmm blev sugen på sushi nu, har de bra sushiställen där? klura ut nån mysig bra restaurang som vi kan gå på när du slutat jobbet den dagen jag kommer...då ska vi fira våra födelsedagar!! :)



SKRIVET DEN: 2010-01-21 KL: 01:14:56
MADDE:

Jo, de har sushi här, dock otroligt jävla dyr! Ja, det finns några restauranger jag vill att du ska prova, så vi kan ju gå dit? Men det finns matställen ÖVERALLT här så man hittar alltid någonstans att äta på :)



SKRIVET DEN: 2010-01-21 KL: 21:57:53



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin