Julfest idag!
2010-01-24 / 16:33:19 / Vardagen i London

Åh, har ingen lust att gå! Sitter här, vaknade för ett tag sedan och är fortfarande seg och trött. Måste nu gå iväg, hoppa in i duschen, fixa i ordning mig, vingla iväg på ett par klackskor för att tillbringa min lediga dag med JOBBET! Men nu har jag ju lovat och de har bokat plats till mig så...

Skulle behöva gå iväg och handla också. Köpte några kokböcker förra veckan och hittade recept på en soppa som jag tycker lät god. Men nu är klockan halv 4 och jag skulle typ möta upp en kompis innan på en fördrink, men känns inte som att jag hinner. Måste ta ut pengar också, om det blir att vi drar vidare till något annat ställe, suck!


Ska man ha tomteluva på sig idag tro?


1 Kommentarer
cina:

hej madde!! det är inte så länge tills vi kommer och hälsar på dig!!!



SKRIVET DEN: 2010-01-25 KL: 19:37:18 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin