Hallå!
2010-01-02 / 22:04:24 / Första tiden i London

Hej hej!
Tack för tipsen på soppan. Är ledig nu två dagar i rad, så får ju tid till att laga mat då. Har äntligen jobbat klart för denna vecka. Erbjöd mig att jobba över idag, då flera ringde in sjuka, men hade i alla fall tid till att shoppa lite. Skulle köpa långärmade tröjor men kom ut med ett par sjukt snygga skor. Tog en bild på dem, men den gör de inte rättvisa. Dem är så mycket snyggare i verkligheten! Lila mocka med guldnitar.


När jag kom in i butiken var det dessa de första jag såg och trots att de är lite för små var jag tvungen att köpa dem. Man känner väl inte av de när man dansar med alkohol i kroppen va? Haha :P


1 Kommentarer
Linda:

wowsie wowsie så snygga skor



SKRIVET DEN: 2010-01-03 KL: 18:17:00



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin