Fy tusan vad handikappad man är utan Internet!
2010-01-19 / 22:19:29 / Vardagen i London

Har väl egentligen inte gjort så mycket under de senaste dagarna, så finns inte så mycket att uppdatera om i alla fall. Har jobbat och sovit, handlat och ätit i princip. Och på söndag ska jag på julfest! Vi skulle haft en med jobbet, alltså våran butik i Westfield galleria och den som ligger på Regent Street, men vi var så många anställda att de inte kunde hitta en lokal för oss alla. Men nu har våran egna butik i Westfield hyrt en mexikansk restaurang eller något så på söndag blir det party party!

Har även märkt att jag börjar bli döv. När min ena chef pratar med mig förtstår jag ALDRIG vad han säger. Jag tror jag säger "va" 50 gånger om dagen, kanske mer. T.ex. igår så frågade han om jag var klar med size:ingen (man lägger/hänger alla kläder i storleksordning) och jag svarar "bien". Han börjar såklart skratta. Jag trodde han hade frågat mig "Como estas?" på spanska. Eller när vi skulle gå hem efter stängning så berättade han att han ville ha bilder på alla när vi var unga, och ja undrar såklart vad han ska med bilder på oss när vi är fulla? Hörde fel igen! Det hände ca. 7 gånger igår att jag trodde han sa något än vad han sa, sjukt asså! hahaha


Har även fått bilder skickade till mig när Matilda tar hål i öronen. WOW, det får du visa mig sedan Matilda, vilken färg tog du på örhängena?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin